tirsdag 23. november 2010

Driftwood -en lekker kolleksjon




Unike bord, produsert av eik og gjenvunnet treverk.
 De består av heltre tvers igjennom og hver med sin egen historie å fortelle.
Bordplatene er håndlaget av drivved og gamle låvedører,
bena er malt antikkhvite og pusset, for å få den litt slitte og antikke stilen.
.....

Rivièra Maison kombinerer ofte to stykker sammen, som du kan se på bildene:)


Perfekt for familiesammenkomster og spesielle anledninger. Her  er det bare å sette seg ned og nyte et godt måltid og et glass vin. Dette nydelige bordet har plass til 10-12 personer.
Ekstra bordplater medfølger spisebordene.
øøø

Bordplaten har  merker etter hengsler, som hull og små sprekker. Overflaten  varierer fra grove til de mer  jevne. Hver bordplate er individuell og du får ditt helt eget og spesielle bord.
Kom innom oss for å se nærmere på kolleksjonen.

 

5 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Desse bordene er bare herlige,og tøffe på samme tid.Skulle gjerne hatt litt av denne serien....men det var den lotto-millionen da....

My home is my Castle sa...

lekkert !!

Klem,Kari

Drømmen om en eplehage sa...

Hei damene, ønsker meg et slik til bursdagen min!

Vink, vink ;)

Mette sa...

Jeg er helt forelsket i de bordene! Sukk;) Nå har vi fått Riviera Maison i en butikk i nærheten, og jeg har fått vist bordene til mannen og vet du: han likte stilen! RM fallt virkelig i smak...Så nå blir det nok "litt" RM på meg også;) (Han likte særlig Organiseren i kurv! Så bra for det gjør jeg også!)

Mvh fra Mette

Anonym sa...

Elsker mitt:))
-Trude